KKK

Meil kõigil võib tekkida lillede tellimisel küsimusi. Ja see on täiesti arusaadav.

Allpool võite tutvuda korduma kippuvate küsimustega, millega inimesed on lillede tellimisel silmitsi seisnud.

Mis maksab lillede transport minu poolt valitud asukohta?
  • Linnad, kus asub Riketsi lillekauplus (Tallinn, Pärnu, Tartu, Viljandi, Jõhvi, Rakvere) 6.95€
  • Linnade, kus asub Riketsi lillekauplus lähiümbrus (kuni 20 km): 9.95€
  • Muu Eesti 12€
  • Tulen lillepoodi järele: 0.00€
Kas pakute sama päeva tarnet minu poolt valitud asukohta?

Meie kaupluste piirkonnas (Tallinn, Pärnu, Viljandi, Tartu, Jõhvi, Rakvere) vastu võetud tellimused E-R kella 15:00-ni, L-P kella 13:00-ni täidame esitatud päeva jooksul. Teistes piirkondades viime tellimuse kohale vaid E-R-ni.

Kas pakute kullerteenust E-R või ka nädalavahetusel?

Üle Eesti täidavad meie lillekullerid tellimusi esmaspäevast reedeni. Nädalavahetustel täidame tellimusi vaid meie lillekaupluste piirkondades (Tallinn, Pärnu, Viljandi, Tartu, Jõhvi, Rakvere).

Kas pakute kellaajalist tarnet?

Me ei täida kellaajalisi tellimusi (k.a suurematel tähtpäevadel nagu sõbra-;naiste- ja emadepäev, mil täidame tellimusi jooksvalt päeva jooksul.) Võimalusel arvestame teie erisoovidega.

Mis on varajaseim/hiliseim võimalik tarneaeg?

Tööpäevadel 8.00 kuni 21.00, laupäev ja pühapäev 9.00-17.00.

Kui sihtkoht on kaugemal, kas tarne al. 50€ ikka tasuta?

Meie e-poes on kõik tellimused üle 50€ olenemata Eesti sisesest sihtkohast tasuta kohaletoimetamisega. 

Kuhu saan kirjutada kellaaja või muu lisainfo seoses tarnega?

Valides tooted välja, liigute te meie e-poes edasi ostukorvi. Lehel, kuhu sisestate saaja ning saatja andmed on ka märkuste lahter. Kogu lisainfo tellimuse kohta võite sisestada sinna. Nii jõuab lisainfo otse tellimust kokkupaneva floristini.

Tean, et inimene on 100% olemas, kas võimalik, et ette ei helistataks.

Vastavalt meie kullerteenust pakkuva ettevõtte reeglitele, helistab lillekuller alati saajale ette. Võib juhtuda, et inimene on korraks välja läinud või asukohta vahetanud. Nii saab lillekuller leppida saajaga täpse üleandmise kokku.

Kuhu saan kirjutada tellitavate lillede värvitooni?

Roosid meie veebipoes on tellitavad värvide kaupa. Kui teil on aga ülejäänud lillede suhtes värvieelistusi, siis palume sellest meile teada anda ostukorvis olevas märkuste lahtris.

Kuidas saan olla kindel, et jään anonüümseks?

Vastavalt isikukaitse seadusele, siis e-poe tellimuste keskkonnas säilitatavaid andmeid kliendi ja tema tellimuste kohta käsitletakse kui konfidensiaalset informatsiooni. Kaupmees ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandatele osapooltele, seal hulgas saajale.

Kas saan lisada sõnumit/kaarti saadetisele?

Kaardi lisamiseks on kaks võimalust:

    • Valida ülevalt menüüribalt “Kaardid ja muu”
    • Lisada kaart ostukorvis
Kas leinalint/kaarditekst kirjutatakse käsitsi?

Jah, meie leinalindid ning kaardid kirjutatakse kõik käsitsi.

Kas leinapärg/kimp sisaldab linti? Kuhu saan kirjutada leinalindi/kaardi teksti?

Jah, kõik meie leinapärjad ning -kimbud sisaldavad linti. Kui te soovite eraldi leinakaarti, siis tuleb valik teha ülevalt rippmenüüst kaartide kategooriast.  Lindi teksti saate kirja panna võttes lahti konkreetse toote.

Olen veebipoes, leidsin sobiva toote, kuidas saan tellida?
  • Valige omale sobiv toode välja ning lisage toode ostukorvi vajutades “Lisa korvi”
  • Kui kõik sobivad tooted on ostukorvi lisatud, valige ülevalt menüüribalt “Ostukorv”
  • Kontrollige oma ostukorvi sisu üle, kui kõik sobib, liikuge ekraanil veidi allapoole ning vajutage “Edasi”
  • Kui teil on sooduskood, siis palun sisestage see enne maksja ja saaja andmeid lahtrisse “Kliki siia, et sisestada oma kood”
  • Sisestage maksja ning saaja andmed. Palun jälgige, et sihtnumber oleks korrektne ning täidetud saaksid kõik väljad. 
  • Valige kohaletoimetamise kuupäev (NB! Nädalavahetustel täidame tellimusi vaid meie lillekaupluste piirkondades (Tallinn, Pärnu, Viljandi, Tartu, Jõhvi, Rakvere) ning tarneviis. Juhul, kui te valite tarneviisiks “tulen ise järgi”, tuleb teil määrata ka teile sobivaim meie lillepood. 
  • Valige omale sobivaim pank, läbi mille soovite tellimuse eest tasuda.
  • Vajutage “Esita tellimus”
Mitu lille on minu poolt välja valitud kimbus?
  • Kuna tegemist on käsitööga, siis palume mõista, et vahel peame arvestama looduse poolt pakutava lillevaliku eripäradega ning võime vajadusel mõne lille asendada lähtuvalt poes olevast valikust. Kindlasti ei unusta me seejuures kimbu üldmuljet ning värvitoone. Soovime omalt poolt teile pakkuda vaid parimat!
  • Kui on tegemist suuremate asendustega, võtab meie florist teiega eelnevalt ühendust.
Milliseid lilli soovitate saata mehele/naisele/vanaemale?

Iga lill on eriline ning ainulaadne ja kannab endas kindlat sõnumit. Lugege meie lilleblogist mida lilled ja nende värvid tähendavad ning ehk on see teile valiku langetamisel abiks: https://rikets.ee/lillede-tahendus/mida-lilled-ja-nende-varvid-tahendavad/

Saadud lilled närtsisid liiga ruttu

Meie floristid annavad endast parima, et lilled saabuksid saajani sama värskelt kui nad on poes. Lillekullerite autod on reguleeritud vastavalt temperatuuridele, kuid kui peaks juhtuma, et lilled saabuvad teieni närtsinult, andke meile sellest julgelt teada ning leiame koos parima lahenduse.

Kas veebipoe valikut saab vaid kulleriga tellida või on võimalik kätte saada ka kauplusest?

Muidugi võite valida ka tarneviisiks “tulen ise järele”. Selle valiku saate teha ostukorvis ning seejärel kuvab süsteem teile meie lillekaupluste nimekirja. Sealt saate valida omale sobivaima lillekaupluse, kust tellimus ise omale sobival ajal (kaupluse lahtiolekuaegadel) kätte saada.

Soovin kaardi valikust ühte konkreetset kaarti, kuidas saan seda valida?

Ostukorvis on teil võimalik erisoovid märkida märkuste lahtrisse. Püüame teie soovidega alati arvestada.

Olen ostukorvis, kõik on vormistatud/täidetud aga panka tasumisele ei suunata (kas on täitmata mõni kohustuslik väli (mis peaks punaseks lööma) või tegemist panga poolse tõrkega või..)

Kontrollige kõigepealt, et kõik nõutud väljad (eriti ostukorvis) oleksid täidetud. Kui tundub, et olete justkui kõik täitnud ning ikka pank ei suuna maksmisele, palun võtke ühendust meie klienditoega (Kõnedele vastame: E-R 8:00-16:00)

Kas vajalik saata maksekorralduse koopiat peale tellimuse vormistamist?

Ei, eraldi maksekorraldust kinnitavat dokumenti meil vaja pole. Meie raamatupidamine võtab teiega ühendust, kui tellimuse eest tasumisega on tekkinud tõrge.

Tegin tellimuse, saatke ka arve.

Peale meiepoolset tellimuse kinnitamist saate arve meilile automaatselt. 

Sain teie firmalt lilled aga sooviksin teada Saatjat

Vastavalt isikukaitse seadusele, siis e-poe tellimuste keskkonnas säilitatavaid andmeid kliendi ja tema tellimuste kohta käsitletakse kui konfidensiaalset informatsiooni. Kaupmees ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandatele osapooltele, seal hulgas saajale.

Tegin tellimuse, millal toimub tarne?
  • Meie kaupluste piirkonnas (Tallinn, Pärnu, Viljandi, Tartu, Jõhvi, Rakvere) vastu võetud tellimused esmaspäevast reedeni kella 15:00-ni, laupäev-pühapäev kella 13:00-ni täidame esitatud päeva jooksul. Teistes piirkondades viime tellimuse kohale vaid esmaspäevast reedeni.
  • Kellajalist tarnet meie lillekullerid ei paku.
Ostukorvis on kaart aga puudub tekst.

Juhul, kui olete oma tellimusele lisanud kaardi, kuid pole kirjutanud teksti, võtab meie florist teiega ühendust.

Ostukorvis puudub kaart aga tekst on kirjutatud märkuste lahtrisse.

Võtame teiega ühendust ning meie raamatupidajad saadavad teile lisaarve.

Mis juhtub, kui ma vormistan tellimuse ja siis soovin korrigeerida kontaktnumbrit, aadressi, tarne kuupäeva, kaarditeksti?

Palun võtke meiega ühendust aadressil riketslilled@rikets.ee

Kui ma soovin oma tellimust tühistada, siis kas mul on võimalik seda teha?

Tellimuse tühistamise soovi korral palume seda teha 1 tööpäev enne tellimuse täitmise kuupäeva või eraldi kokkuleppel meie klienditeenindusega (riketslilled@rikets.ee või telefonil 6 737 070)

Saadud kimp ei ole täpselt samasugune nagu pildil

Kuna tegemist on käsitööga, siis palume mõista, et vahel peame arvestama looduse poolt pakutava lillevaliku eripäradega ning võime vajadusel mõne lille asendada lähtuvalt poes olevast valikust. Kindlasti ei unusta me seejuures kimbu üldmuljet ning värvitoone. Soovime omalt poolt teile pakkuda vaid parimat!

Kuidas saaksin kordusarve?

Palun kirjutage oma soovist aadressile riketslilled@rikets.ee

Ostukorv0
Ostukorvis ei ole ühtegi toodet!
Lisa kingitus või kaart
0